Thursday, September 21, 2006

21 септември Трет ден обука во Малина Попиванова

Се навраќаме на Блумовата таксономија
  1. Што мислам за Блумовата таксономија?
  2. Дали би можел/а да ја применам во наставата?
Сега дискусија повторно за блогови

  1. На кои теми би можел/а да направам блог? За што би сакал/а редовно да пишувам?
  2. За што планирам да го користам мојот блог?
  3. За какви цели може да послужи еден блог? (известување, документирање, форум за дискусија...)?
  4. Како можат да се користат блоговите за да се поттикне комуникација и размена на идеи?
  5. Кои проблеми или предизвици околу учењето насочено кон учениците можат да се пребродат преку WEB издаваштво и комуникацијата преку интернет? Како може да се искористи блогот за да се надминат тие предизвици?

6 Comments:

At 5:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Со помошо на Блумовата таксономија учениците решаваат проблемски ситуации, пресметуваат, собираат, организираат со цел да и се олесни учењето и да учествуваат во дискусија повеќе ученици во врска со процесот и учењето на учениците.
Со блоговите може да се дискутира на повеќе теми интересни за пошироката јавност и се користи анализата, синтезата, истражувањето, вреднувањето, документирањето, известувањето и на тој начин учениците ќе ја научат технологијатас на блоговите кои можат да бидат вклучени во плановите за темите и за часовите.
Сики

 
At 5:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Блумовота таксономија овозможува да се работи со ученици со различни способности и нивоа на знаења кои прогресираат во тежина.Пониските нивоа бараат помалку во начинот на оспособеноста за размислување.Повисоките нивоа пак бараат повисок степен на размислување.
Секако дека може итоа посебно кога се утврдува некоја наст. единица или тема.Блог би можела да направам на темата ,, Енергетика,, на тема:недостатокот на електричната енергија и енергетската криза, како би ја надминале.Еден блог може да послужи за разменување на идеи и комуникација.

 
At 5:30 PM, Anonymous Anonymous said...

-За Блумовата тассономија можеме да кажеме дека дава можности за тоа ученикот да биде во центарот на внимание на наставникот.-
-Да,би можеле да ја применеме во наставата

-Би можеле да направиме блогови на многу теми од подрачјата на педагогијата и психологијата.
-Нашите блогови планираме да ги користеме за комуникација со учениците,наставниците и родителите.
-

 
At 5:31 PM, Anonymous Anonymous said...

-За Блумовата тассономија можеме да кажеме дека дава можности за тоа ученикот да биде во центарот на внимание на наставникот.-
-Да,би можеле да ја применеме во наставата

-Би можеле да направиме блогови на многу теми од подрачјата на педагогијата и психологијата.
-Нашите блогови планираме да ги користеме за комуникација со учениците,наставниците и родителите.
-

 
At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said...

_секако дека би можеле да ја примениме во наставата
_Сметам дека може да се направи блог на повеќе теми.
_за известување,документирање;
_размена на информации за дадени содржини од наставната програма,измена на истите,осовременување преку новитети кои се појавуваат секојдневно
пр.нови правци во забавната музика,нови имиња на естрадата ,впечатоци од интерпретацијата,предности и недостатоци и.т.н
_недостатокот на нагледни средства ќе се надополни преку информации кои учениците ќе ги најдат преку комуникација со други корисници на интернет и посета на некои интернет страни .

 
At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said...

На секоја тема поврзана со наставата.
Би пошувала за добрите и лошите работи во образовниот систем
Блогот би го користела за добивање информации, водење дневник.
Блумовата таксономија можам да ја применам во воведниот дел од часот.
Данилова Станојка

 

Post a Comment

<< Home